Det första vi gör när vi får en bokning av en flyttstädning är att göra en besök
i den aktuella bostaden tillsammans
med kunden. Detta gör vi för att försäkra oss om att beställningen stämmer
överens med bostadens sanitära
förhållanden, städyta osv. Därefter skrivs en bokningsbekräftelse där allt finns
med som vi tillsammans med
kunden kommit överens om.
Hur lång tid en flyttstädning tar varierar mellan en till två dagar. Faktorer som
påverkar tiden är:
● Vilken yta bostaden har.
● Hur omfattande städningen är.
Vi arbetar alltid efter en checklista för att inget ska glömmas och för att all
städning ska ske enligt de krav som
vi åtagit oss gentemot kunden.
Här är en lista på saker som inte ingår i flyttstädningen:
● Vi tar inte ner dekaler, tavelkrokar eller liknande.
● Ingen form av trädgård eller tomtarbete.
● Inte fönsterputsning av inglasad balkong.
● Städning av balkong, garage och fönsterputsning.
Det som inte ingår standard kan man beställa separat i en tilläggsbeställning (förutom putsning av ingladad balkong).
Vi står för alla städredskap och rengöringsmedel.
När arbetet är färdigt går vi tillsammans med kunden igenom städresultatet för
att se till att bägge parter är nöjda.
Skulle ni ha några skador på er bostad är det er skyldighet att rapportera detta
till oss innan vi utför vår tjänst.
Vill ni ta del av dessa checklistor klicka här.
Flyttstäd utförs i mån av tid.